Friday, May 27, 2011

A csapat megérkezett Katmanduba

Kollár Lajos jelentése szerint a Magyarok a Világ Nyolcezresein sikeres
Lhoce-expedíciójának tagjai május 27-én reggel megérkeztek Katmaduba, és
egyelőre a vízumot intézik. Délután mindenki Delhibe repül, onnan pedig
másfél nap pihenés és várakozás után június 1-én hajnalban indulnak
Budapestre.

Az expedíció öttagú csapata (Kollár Lajos, Erőss Zsolt, Mécs László,
Horváth Tibor és Gál László) aznap, június 1-én szerdán 14:55-kor érkezik
a Ferihegyi repülőtér 2B termináljára. Minden kedves érdeklődőt
szeretettel várunk!

Az érkezés utáni sajtótájékoztatóra egy nappal később, csütörtökön kerül
sor, ennek helyszínét és időpontját hamarosan közöljük.

Forrás:

Vincze Szabolcs
sajtófőnök


A szerkesztö megjegyzése:
Sajnos Lacitól nem kaptunk semmit még, bár szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki nagyon vár egy részletes beszámolót. Aggodalmam remélhetöleg alaptalan Laci fagyási sérüléseit tekinte is...
Ogy(c)

No comments:

Post a Comment