Tuesday, May 17, 2011

Tegnap ünnepeltünk ( Happy Birthday Laci ! )

2011.május 16. - Gál Laci 49 éves

Mivel tegnap volt a születésnapom, reggeli után meghívtam a fiukat egy sörre. Vagyis nem teljesen egyre, mert a táborban fellelhető mennyiség mindössze 4 doboz, mi pedig öten voltunk.
A Kukri Rum /Horváth Tibor, Gál László, Erőss Zsolt/
Ekkor még azt hittem, tegnapi map is olyan lesz, mint a többi, de nem így volt. Láthatóan türelmesebbek, megértőbbek csapattársaim.
Napközben a támogatóink zászlóival, felirataival készítettünk fotókat. Ezzel jól el is járt a nap, az ebédet is délután 4 körül ettük meg.
A koccintás /Kollár Lajos, Matrika az összekötő tisztünk, Kamal a konyhasegéd,
Pár napja egyik látogatónk körkérdést tett fel, ki hány éves. A válaszban kerekítettem, ráadásul angolul a kis különbség miatt az 50 év 15 re sikerült. Hiába javítottam 18-ra, a többiek csak nevettek. Ebből a kis lódításból azt hitték, a fél évszázados születésnapom ünneplem. Mindent elkövettek, hogy méltóan ünnepeljünk. A délelőtti 4 bakancs interjúban kiderült, hogy az 50. szülinapomra még várni kell, de a bulit nem fújták le.
Vacsora után előkerült egy üveg Kukri Rum. Nem tudom hogyan szerezték, még az is előfordulhat, a reggeli helikopteren jött. Az egész tábor a személyzettel itt volt, és énekelték a boldog születésnapot. Miután koccintottunk, megállapítottuk, a Kukri Rum Nepálban sokkal finomabb, mint ha otthon isszuk. Bizonyára a hosszú úton változik az íz, de az is lehet, az efféle dolgok hosszú nélkülözése változtat az ízeken.

A tortám /Kamal a konyhasegéd, Matrika az összekötő tisztünk, Lila a szakács, Rádzs az iroda képviselője/
Megjelent a sátorban a szakácsunk, valamit sugdolózott a fiukkal. 2 perc múlva, már a tortával jött, rajt egy hatalmas égő gyertya. Ez itt a táborban tartalékvilágítás, amit esténként rendszeresen használni is kell. A díszítésen látszik, szívét lelkét beleadta a mesterműbe. Gyertyafújás, tortaszeletelés. A szeletelés küzdelmes, az alsó réteg nehezen akarja megadni magát. Az íz csodás, mindenkinek tetszik. A konyha két kerozinégős tűzhelyből áll, melyek kőből összerakott „asztalra” vannak felrakva egy sátorban. A szakácsunk problémamegoldó képességét ismét csodálom.
Még beszélgettünk keveset, de a Kukri Rum hamar kifogyott. Túl gyorsan párolognak ezek az italok.
Igaz szeretteim, barátaim hiányoztak, de csodás napot szervezett a csapat. Köszönöm nekik.
Rádzs az iroda képviselője, Mécs László/

2 comments:

1. Boldog születésnapot Laci!!!

Kívánom, hogy az 50.-et is sikerüljön hegyek között ünnepelned, ha már a mászószezonban születtél!! Persze ez akkor még nem számított...

Very many returns,
    Emese

ReplyDelete
  2. Laci barátom,

isten éltessen, őszintén kívánom, hogy feljuss a csúcsra, teljes szívemmel szurkolok neked. Remélem, hogy jövőre 0 méter magasságban (a tengeren) oszthatjuk meg egymással élményeinket.

Juss fel, és gyere vissza.